wtorek, 22 sierpnia 2017

Mopki, Walki i inne koty.

Ten post to od poczatku do konca lokowanie produktu i moje subiektywne reklamowanie talentu naszej blogowej przyjaciolki. Bo ja nie tylko sie tym talentem zachwycilam, ale zostalam obdarowana jego czastka, kiedy juz prawie bylo wiadomo, ze Kira dlugo z nami nie zostanie. Ogladanie jej zdjec to co innego, a manie przed oczyma jej portret - to tez co innego.

Kira

Hana wyspecjalizowala sie w technice malarskiej zwanej suchym pastelem, zaczela trenowac na owocach i innych takich nie do konca zywych naturach, z czlowiekow malowala hiszpanskie tancerki, byly tez rozne widoczki, zreszta obejrzyjcie sobie cala kolekcje TUTAJ.
W jej tworczosci zauwazylam pewien trend, mianowicie zwierzaki, psy i koty. Reke trenowala na swoich wlasnych i siostrzanych.

Walek



Balus





Frodo




















A pozniej na blizszych i dalszych czlonkach rodziny i znajomych.

Frytka
Lama


Zoe
Lulu


Tropik
Fuks


Rufi

Mopek


Niewidomy Kajtus
Freya



Amon
Jak widac, nie zabraklo i kotow, choc psy sa w przewadze.
Reka Hany byla coraz pewniejsza, podobienstwo do modela (zdjecia modela) coraz wieksze. Sama dostarczylam jej zdjecia Orkowej Pandy i na biezaco bylam swiadkiem powstawania portretu suni. Cos z piec razy myslalam, ze jest juz gotowy, ale nie, Hana dopieszczala go jeszcze i jeszcze. Wyszedl tak:

Pandzior
Na widok jej ostatniego dziela omglalam z wrazenia, ze ojesu! Oto Rex:

Reks

Jak zdjecie, prawda?  I co powiecie? Ano najwyzszy czas nasza Hane zareklamowac w swiecie, bo nie watpie, ze wiele osob chcialoby miec portret swojego pupila, a nie wie, jak sie do tego zabrac i kogo poprosic. Najuprzejmiej wiec prosze ustawiac sie grzecznie w kolejce, nie przepychac i biegusiem slac zdjecia zwierzaczkow, ktore majo byc namalowane. Kto pierwszy, ten lepszy.
No i jeszcze wielka prosba UDOSTEPNIAJCIE gdzie sie da, na blogach, fejsbuniach, pinterestach, twitterach, mozna tez rozlepiac plakaty w swojej okolicy, co kto moze i lubi.

A gdybyscie chcieli skontaktowac sie z Hana, to proszsz: 3babyzwozu@gmail.com





38 komentarzy:

  1. Moja Bafi już jest " na warsztacie" u Hany, czekam niecierpliwie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę piekne rysunki! A co najciekawsze z narysowanych fizjonomii zwierzaków w jakiś magiczny sposób przebija ciepło i rys charakteru portretowanych psów i kotów. Tak, Hana ma unikalny talent!:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspomnij zatem o Niej na swoim blogu, im wiecej osob wie, tym lepiej. :)

      Usuń
  3. Jak w powiedzeniu - ćwiczenie czyni mistrza:):):) Bardzo mi się podoba to, co robi Hana i nie tylko o malowanie mi chodzi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hana zrobila ogromne postepy, w ostatnich portretach doszla do perfekcji. :)

      Usuń
  4. Jaki piękne,cudne nawet.Ma Hana talent.Ja mam naresowane swoje zwierzaczki przez panią Marię.Zamówiłam jak zbieraliśmy pieniążkidoSkarpety.

    OdpowiedzUsuń
  5. Coraz kepsze te oprazki jej wychodza. MOze i ja sie skusze na mojego Tigusia z Migusia?

    OdpowiedzUsuń
  6. Omamuniu, zaniemówiłam. Jesteś najbardziej kochaną Panterą jaką znam! Zwruszenie ściska mnie za gardło i oczy. Dziękuję♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojtam, ni ma samo przez się!
    Bardzo Wam wszystkim dziękuję za miłe słowa. Kocham zwierzaki i kocham je rysować! Czy może być większa radość?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, moze! Gdybym ja tez umiala tak pieknie rysowac. A tak mogie sobie tylko popstrykac moje futra. :)

      Usuń
  8. Niesamowite, to jest talent :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hana to w ogole osoba z wieloma talentami, teraz uczy sie garncarstwa czy tym glinolepienia. :))

      Usuń
  9. Pantera , jesteś kochanom marszandkom :)
    Hanuś ma talent, każda Kura( i nie tylko) to wie
    A teraz jeszcze lepi i szkliwi , o!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cos naszemu Hanusiowi od niedawna skrzydla rosnom wielkie i rozlozyste. Jakie jeszcze nieodkryte talenta w Niej drzemia?

      Usuń
  10. Hrehre, sama jestem ciekawa!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne prace , podziwiam od dawna :-) Trzeba przyznać że są coraz to lepsze ;-))
    Mam zieloną gruszkę od Hany - wygrałam kiedyś w konkursie u GosiAnki :-)
    Bardzo bym chciała pastele moich pupili , muszę tylko poszukać odpowiednie foty !

    OdpowiedzUsuń
  12. Oczywiście,że wspomnę znajomym.

    OdpowiedzUsuń
  13. Niesamowite. Jak dla mnie Wałek wygrywa, ale reszta też jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To spojrzenie spod szparki, ta szelmowska mina - caly Walek. :))

      Usuń
  14. Hana ma ogormny talent, a Reks to po prostu mistrzostwo świata!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hana ma nie tylko talent, ale wciaz udoskonala swoj warsztat.

      Usuń
  15. Ale piękne portrety, sama może kiedyś pomyślę o kocim :)

    OdpowiedzUsuń

Chcesz pogadac? Zamieniam sie w sluch.